2022. március 11., péntek

Maradék felvágott, vagyis a tálalás a lényeg

 A fiúk idehaza nem nagyon esznek meg bizonyos felvágottat, például a Zala felvágottat. Én nagyon kevés alkalommal eszem szendvicset - de akkor aztán -, mint ezt írtam korábban, de Mr. Kardos mindig vesz nekem.  Történt az, hogy megmaradt egy csomag felvágott, de nem fogyott volna el, s törekszünk arra, ételt semmiképp ne dobjunk ki, Így készült egy kis hidegtál. A tartalma - elárulom - maradéktalanul elfogyott.




Néhány tojást megfőztem, a sárgáját villával összenyomtam, sóztam, borsoztam, majonézt, kis tejfölt kevertem hozzá, majd egy pici mustárt. Alaposan elkevertem, majd beletöltöttem a felvágott szeletekbe, amiket feltekertem, illetve a megfőtt és félbevágott tojás fehérje kosarakba. Zöldségekkel díszítettem.

Készítettem egy kis francia salátát is, mert volt egy fél zacskó mirelit alap.



Nagyláb csak annyit kérdezett: "Anyu, lehet holnap is ez a vacsora?" 

Azt hiszem, ez többet mond minden szónál..



Gyors, finom, kiadós és visszatapsolják. Jó étvágyat!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...