2022. március 10., csütörtök

Fitness vacsora - amikor kicsit diétázni kell

Nos, ez úgy esett, hogy valamivel elrontottam a gyomrom. Igyekeztem betartani a diétát - tesztet is csináltunk, negatív lett -, s már nagyon untam a keksz-rizs-pirítós verziót a néhányadik napon, így készítettem egy laza vacsorát.


Az én tányéromra saláta nem került, csak csirkemell és krumpli.

Hirtelen sült csirkemell főtt-pirított burgonyával

2 ek olívaolaj

1 egész csirkemell filé szeletekre vágva

kakukkfű (mert gyulladáscsökkentő, fertőtlenítő hatású)

fél kg burgonya


A krumplit meghámoztam, nagyobb darabokra vágtam (nem kis kockákra), majd megfőztem sós vízben.

A csikemellet sóztam, meghintettem kakukkfűvel, majd a forró olajban megpirítottam. 

A csirke szaftjában-zsírjában kisütöttem a főtt burgonyát, majd salátával és egy gerezd citrommal tálaltam.


A fiúknak nagyon ízlett és szerencsére másnapra is maradt belőle.

Igazán könnyű, gyors vacsora. Próbálják ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...