2018. február 3., szombat

Kertünk utolsó terményei

Egy zsebkendőnyi lehetőséget kaptunk arra egy barátunktól, hogy Mr. Kardossal és Nagylábbal saját zöldségeket termesszünk. Legnagyobb meglepetésünkre erről a kis területről 3 kilogrammnyi fejtett borsót sikerült szüretelnünk, amit beosztással január közepén végeztünk ki.
A kert októberi utolsó villanása volt, hogy felszedtük a másodszor duggatott hagymából lett újhagymát, paradicsomot, paprikát, s a megmaradt karfiolt. Ebből egy gyors sülthús készült - kivéve a karfiolt -, s egy mutatós, villámgyors vacsora.
Szeretem a tepsis ételeket, mert az ember hipp-hopp összedobja, nem kell mellette állni és finom lesz.


Sült hús zöldségekkel - mert nem kell a konyhában állni

0,5 kg tarja
zöldségek ízlés szerint

bors
1 dl víz

A húst felszeleteltem, megsóztam, borsoztam, majd ráhalmoztam a zöldségeket. Ha az ember a magáét teszi rá, jobban is esik. Nem viccelek!
Ráöntöttema vizet, majd lefedve megpároltam, a végén pedig pirosra sütöttem. A kész állapotról nincs fotó, mert olya gyorsan elfogyott, hogy nem volt időm fényképezni..


A karfiolunk pici lett, de a brokkoli! Levágtam, majd úgy hagytam a földben. Újra kihajtott, s két napra elegendő rántott brokkoli lett a végeredmény. Fotó híján érjék be a beszámolóval.

Gyors vacsora

virsli
tojás
nyers zöldségek


A virslit félbe vágtam, de a végét nem. Egy fogpiszkálóval összetűztem, majd beleütöttem a tojást. Ha valaki nagyon szépet akar - én nem -, akkor levágja a fehérje kifolyó részét. Mutatós, kedves, s örülni fognak neki!

Az utolsó kosár..


Lassan itt a borsó vetés ideje.. Már készülünk..

Próbálják ki!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...