2012. április 30., hétfő

Villásreggeli

Rég' jártam erre. Mesélek is majd, de most kérem érjék be egy gyors reggelivel. Ma ugyanis ezzel leptem meg Múzst, miután kipihentük az utazás fáradalmait. Hosszú, élményekkel teli két hét van mögöttünk. Voltunk egy csodaszép esküvőn, majd elutaztunk - kissé megkésve - a saját kvázi nászutunkra. Miért kvázi? Mert csak három napig tartott, mint minden csoda, s bizony szívesen húztuk volna még legalább egy napig, de sebaj, igazán klassz volt így is! Visszatérve a reggelire, amolyan villás-félére gondoljanak, kvázi nászút utánra valóra. Íme:


A képhez nincs értelme receptet mellékelni, csak gyorsan leírom, mit is követtem el: a szalonnát bevagdostam, két virslit feldaraboltam négy felé, majd beletettem őket egy serpenyőbe, s még így, hidegen a tojást is melléjük ütöttem, majd fedő alatt megsütöttem mindent, időnkét forgatva a húsféléket. Egy burgonyát héjastól a mikróba tettem, s 8 perc alatt megfőztem 750 Watt-on. Meghámoztam, s a már tányéron pihenő szalonna serpenyőben maradt zsírjában felkarikázás után pirosra sütöttem. Miközben a krumpli sült, megpirítottam a felvágott zsemlét, vajat tettem kis tányérra - ez lemaradt a képről -, megpucoltam a retket, felvágtam egy újhagymát, s tálaltam.
Eredmény: elégedetten, jóllakottan száját törölgető férj.

Holnap jön a beszámoló a történésekről, csak még jól meg kell fogalmaznom. Kellemes sör-virsli-vattacukros holnapot kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...