2022. május 9., hétfő

Gyógyító vacsora - amikor mindenki beteg

Nos, az történt, hogy 2 év után végül mi is koronás hercegek és hercegnék lettünk. Sebaj, ezen is túl kell lenni.

Egy teljes napot én is csak alvással töltöttem. Fogalmam sincs, mikor törént ilyen utoljára. Következő nap már erősebbnek éreztem magam, készítettem hagymalevest ebédre és egy gyors, zöldséges pulykamellet vacsorára, nokedlivel. (Igazi fúziós konyha : ) )

Gyógyító szójaszószos pulyka

25 dkg pulykamell

2 kis szál sárgarépa

20 dkg fejeskáposzta

1 lilahagyma

2 újhagyma

5 fej csiperke gomba

2 ek olívaolaj

só, bors

2 ek szójaszósz

A pulykamellett csíkokra vágtam, a zöldségeket felaprítottam, felkarikáztam. A húst az olaj kis sóval, borssal megpirítottam, majd ráöntöttem a zöldségeket, s összepároltam. A végén ráöntöttem a szójaszószt is, s készre főztem. A nokedlit kifőztem.

Nagyláb ugyan azt mondta, hogy szendvicset kér vacsorára, de aztánodaoldalgott hozzám és annyit mondott:

"-Anyu, olyan isteni illat van.. Ehetek inkább főtt ételt?"

Nos, mit is mondhattam volna.. 

Amikor egy gyors, egészséges ételre van szükség, ez abszolút szóba jöhet! Az a lényeg, ne főzzük teljesen puhára a zöldségeket, hogy a vitaminok ne távozzanak az ételből.

Próbáják ki!


UI: hogy tudja a kedves Olvasó, hogy azért minden rendben.. Mína teknősünk épp kamikáze üzemmódban van.. Napok óta. Mire a szóltam Nagylábnak:

-Néz már mit csinál Teki?!

-Ő elnevette magát és azt énekelte: "I belive I can fly"

Hatalmasat nevettünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...