2013. július 26., péntek

A leggyorsabb cukkinis recept

Nem igazán sikerült eltalálnom a mennyiséget a múltkori étellel, vagyis Múzs elvitte a maradékot, én pedig itt maradtam ebéd nélkül. Már érezni lehetett, hogy nagyon meleg lesz, így igyekeztem valami gyorsat, de laktatót kitalálni. A cukkini adott volt - sosem fogyunk ki belőle - húsra nem vágytam, maradt tehát a tojás, mint lehetőség.


Cukkinis rántotta

1 db bébi cukkini
2 db tojás
őrölt bors
1 tk olívaolaj
tetejére kevés friss kapor

A cukkinit megmostam, felkarikáztam, megsóztam, s az olajon megpirítottam. Ezt nem kell párolni, hamar elkészül. A tojást felvertem, fűszereztem, majd ráöntöttem a zöldségre és készre sütöttem. Én szeretem, ha egy picit még folyós a teteje. Friss kapor került rá. Mert én nagyon szeretem.


Üdítő, gyors, laktató nyári ebéd. Mi kell még? (Na jó: vízpart.)
Kellemes hétvégét!

Khm-khm, többek személyes kérdéseire való tekintettel pontosítok hölgyeim és uraim: nem citromkarika van a rántottában, hanem sárga héjú bébicukkini. Ajánlom magamat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...