2016. május 27., péntek

Gyors és finom - csirke és spenót találkozása

Mostanában rengeteget főzök, de olyan gyorsan elfogy, hogy kép nem készül. A közeljövőben igyekszem még tálalás előtt elkapni a pillanatot.

Miután nagyon sokat csavargunk mostanában Nagylábbal, így általában gyors ételek kerülnek az asztalra. Főként olyanok, amiknek az elkészítésében ő is részt tud venni. Nagyon élvezi a konyhai ténykedést, s eközben komoly beszélgetéseket is folytatunk a bölcsis életről. Nemrég a most következő spenótos-aszalt paradicsomos tésztában is aktív szerepe volt.


Spenótos-aszalt paradicsomos csirke

20 dkg friss spenótlevél
6-8 db olajban eltett aszalt paradicsom
2 gerezd fokhagyma
2 szál sárgarépa
1 (laktózmentes) tejföl
25 dkg csirkemell
frissen őrölt bors
2 ek olívaolaj, vagy kókuszzsír 
fél dl víz

fél zacskó spagetti tészta

Feltettem főni a tésztát.

A húst felcsíkoztam, s megpirítottam az olívaolajon, sóztam, borsoztam, majd mikor színt kapott, rátettem az apróra vágott spenótleveket, aszalt paradicsomot, fokhagymát, a csíkokra vágott sárgarépát. Felöntöttem a vízzel, s fedő alatt pároltam őket. A végén belekanalaztam a tejfölt. Egyet rottyan és kész is!

Én tésztával készítettem, de rizzsel is tökéletes lehet.

Gyors és egyszerű, próbálják ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...