2013. október 11., péntek

Belenyúltam - zacskós leves házilag

Történt, hogy hűvösre fordult az idő, s megkívántam egy kis melengető levest. Őszintén szólva szinte mindig van a mélyhűtőben néhány adag húsleves lefagyasztva, mert ha hidegre fordul az idő, jól esik esténként egy bögre üres levest elkortyolgatni Múzzsal. De most valami másra vágytam. Valami krémes, zöldséges, tápláló, finom, sűrű, meleg levesre. Így született a következő kreáció, aminek egészen konkrétan levespor íze lett. Soha nem használok ilyet itthon, de voltam koleszos, s nyaralásra sem visz az ember mást, mint levesport és "páncélos" kaját - nos, innen ismerem azt ízt.


Zöldség krémleves

2 brokkoli rózsa
2 burgonya
1 vöröshagyma
1 bébi cukkini
néhány zeller levél
bors
repceolaj
2 ek tejföl

A zöldségeket megpucoltam, megmostam, majd az olívaolajon megpirítottam, felöntöttem annyi vízzel, hogy  éppen ellepje, majd sóztam, borsoztam, s puhára főztem. A botmixelés előtt beledobtam a megmosott zeller levelet, s az egészet leturmixoltam, végül elkevertem benne a tejfölt. Egyet rottyan és kész is!


Stílusosan Knorros bögrében tálalva :)

Próbálják ki! Minket felmelegített!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...